IndaFotó képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

my life...

Megosztom azt amit szépnek és jónak találok. Elsősorban kedvenc zenéimet, videóimat, de lesznek itt vicces dolgok és történetek is. G4E

Friss kommentek

Így találkoztam Rekop Gyurival Egerszalókon!

2010.01.17. 13:32 | vnweb | 1 komment

Így találkoztam Rekop Gyurival....

"....bejön egy forma...." :D Na hát az voltam én. :D a sztori kicsit szinezve lett hogy még viccesebb legyen a történet. Amúgy mi is röhögtünk hogy zuhanyóban ismertem meg. Az este folyamán még egy párszor összefutottam Gyurival, és egy kicsit beszélgettünk is róla meg úgy a nagyvilágról. Nagyon jófej a srác, jókat röhögtünk meg sztorizunk. Hát ilyen ha két humoros ember találkozik. Bandesz haveromat is Egerszalókon ismertem meg. Hatalmas nagy fazon ő is. Egy mondatot idéznék tőle. "Hát nekünk valahogy az Isten humorból több tálentumot adott" :D lehet benne valami...

Na de vissza Gyurihoz. Szóval a találkozásunk után (2009.július)  volt egy olyan érzésem, hogy lehet meg fog említeni a műsorban. Aztán ahogy indult a Comedy Centralon a következő évad stand up comedy show vártam hogy mikor lesz Gyuri. November végén aztán Ő volt. Egyből felismertem magam, majd egy jót röhögtem a sztorin! :)

Innen üdv neked Gyurikám jól toltad az egész műsor, nagyon jó 30perc volt, én végig röhögtem az egészet!

A Showder Klubbos fellépését is nézzétek meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://vnweb.blog.hu/api/trackback/id/tr311679188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KinGa 2010.01.25. 18:44:45

Mindig gondolkozom azon, hogy akik a humoristák megemlítenek, vajon mit érezhetnek ilyenkor:)Erre most részben választ kaptam:)
süti beállítások módosítása