IndaFotó képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

my life...

Megosztom azt amit szépnek és jónak találok. Elsősorban kedvenc zenéimet, videóimat, de lesznek itt vicces dolgok és történetek is. G4E

Friss kommentek

Variációk egy témára...

2009.03.07. 13:12 | vnweb | Szólj hozzá!

Nincs KISZ-pártkönyvem, nem vagyok buzi, és zsinagógába se járok. Szégyenlem magam hogy Pozsonyban már Euróval fizetnek a sztrapacskáért, és rajtam kívül még több millióan értik hogy mire gondolok mikor azt mondom: cigány bűnözés. Büszkén gondolok Horthy-ra, a kormányzóra. Nagy Imrére, és a TV-ostromlókra. Szeretem a kuruc.infót, Gárdát, Jobbikot. Adóterhekben mi vagyunk a császárok, és itt élnek a világ legaljasabb politikusai.


"Nincs munkám,nem vagyok pénzes és nem hordok bő gatyát,mert lassan már semmilyen gatyám sincs.
A világ egyik legbénábban hangzó és legillogikusabb nyelvét beszélem,és rajtam kívül még több millióan értik,hogy mire gondolok,amikor azt mondom: Anyád picsája!
Minden ország megelőzi az enyémet,és nem örülök,amikor a turisták összekeverik Budapestet Magyarországgal!
Büszkén gondolok Császár Elődre,a rendőrgyilkosra,a törvényre - tolvajok és csalók felmentőjére,Fazekasra és Annusra.
Szeretem a zsúfolt és koszos délibuszt,Fekete Pákót,a működésképtelen,de legalább jó drága combinót,a 300 forintos kenyeret.
Itt élek Európa segglyukában.Gyűlölködésben mi vagyunk a császárok és igenis nálunk élnek a világ legnagyobb kurvái!
Magyarország!Én így szeretlek."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vnweb.blog.hu/api/trackback/id/tr25987244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása