IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

my life...

Megosztom azt amit szépnek és jónak találok. Elsősorban kedvenc zenéimet, videóimat, de lesznek itt vicces dolgok és történetek is. G4E

Friss kommentek

Válogatás a YouTube kedvenceim közül

2009.03.14. 14:30 | vnweb | Szólj hozzá!

A minap észrevettem, hogy több mint 200 videó van a kedvencek között a YouTubeon. Ezek többnyire house és club zenék, de van sok vicces videó is közte. :)

Első válogatásomban a house és club zenék kerülnek terítékre, de lehet lesz trance is. ;)

Íme az első: Sebastien Leger - Majuro (original Mix)

Könnyű kis house muzsika, egyszerű és mégis nagyon szép témával. Több hónapja leltem rá, de a mai napig nagyon szeretem, azért mert nem olyan nagyon elterjedt zene, pl a Spit - Falling ami szintén nagy kedvenc.

 

Spit - Falling

Danny Clark & Jay Benham - Wonderous (David Penn remix)

 

 

Kurd Maverick - Blue Monday (Vandalism remix)
Egy nagyon jó zene, szerintem sláger lesz belőle. 

Szintén egy könyedebb zene,  David West & Inkfish - Hello Piano (original mix)
 

Dj Báry barátom lemeztáskájában leltem rá a következőre. Egyből megtetszett.

 

YouTube böngészés közben találtam rá, Calibro - For A Few Dollars More (Paolo Ortelli Rmx)

Nagy divat. hogy régebbi slágereket dolgoznak át a djk és producerek. A 90'-es évekből íme néhány feldolgozás.

 

A Hot Butter - Popcorn zenéje már nem 90'es évekbeli, de nagyon szeretem ezt a zenét a mai napig.

 

A következő két zenében amerika elnökeinek beszédéből vannak részletek. :)

A végére pedig legyen itt három trance muzsika. Armin van Buuren mixében hallottam őket. (A State of Trance)

A bejegyzés trackback címe:

https://vnweb.blog.hu/api/trackback/id/tr78989092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása