IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

my life...

Megosztom azt amit szépnek és jónak találok. Elsősorban kedvenc zenéimet, videóimat, de lesznek itt vicces dolgok és történetek is. G4E

Friss kommentek

Variációk egy témára... 5.rész

2009.03.25. 09:05 | vnweb | Szólj hozzá!

Nincs villanygitárom, nem vagyok rockzenész és nem hordok pengetőt. A világ egyik legszebb és legjobb zenéjét hallgatom és rajtam kívül még több millióan értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: Sonic Sindycate. A Hírem megelőzi a nevemet, és nem örülök, ha az emberek összekevernek a Nótafaluval. Büszkén gondolok a Tankcsapdára, és a Road-ra, szeretem a hangerőt, a tömeget és a Fényeket. Itt élek Észak Magyarországon, Koncertekben mi vagyunk a császárok és igenis mi iszunk a legtöbbett.
Bor-Rock, én így szeretlek!

Nincs Mahasz engedélyem, nem vagyok sztár DJ, és rockbulira se járok.
A világ egyik legszebb és leghíresebb zenéjét keverem, és rajtam kívül még több millióan értik, hogy mire gondolok, mikor azt mondom: Vocal-House. A DJ nevem megelőzi a keresztnevemet és nem örülök ha a rajongók összekeverik Báryt Báránnyal. Büszkén gondolok Richmondra a kapitányra, Franykboyra, Pettyre, Winkre és a többi RádióEgerDjre. Szeretem a 100S Pioneert, a bakelitet, a kazettásdecket, és a stroboszkópot.
Itt élek Heves megye  szívében, DJkben mi vagyunk a császárok és igenis nálunk vannak a legjobb partyk.
Heves megye én így szeretlek.

A bejegyzés trackback címe:

https://vnweb.blog.hu/api/trackback/id/tr491024099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása