IndaFotó képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

my life...

Megosztom azt amit szépnek és jónak találok. Elsősorban kedvenc zenéimet, videóimat, de lesznek itt vicces dolgok és történetek is. G4E

Friss kommentek

Variációk egy témára... Update

2009.03.16. 01:08 | vnweb | Szólj hozzá!

Nincs BMW-m, nem vagyok bölcsész és nem hordok magamnál laptopot. A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem, és rajtam kívül még több ezren értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: Neptun. A kódszámom megelőzi a születési évemet, és nem örülök, ha a felvételizők összekeverik a TSF-et a Miskolci Egyetemmel. Büszkén gondolok a tandíj eltörlőire, a Rocky-ra,E/2-re, MADre és a kolik klubjaira. Szeretem a szorgalmi időszakot, a TO-sokat, a 22-es buszt és a vele járó tömeget. Itt tanulok Borsod megye szívében, az egyetemisták közül mi vagyunk a császárok, és igenis, nálunk tanulnak a világ legjobb hallgatói. Miskolci Egyetem, én így szeretlek!

Előzmények ITT.

(saját fotó)

"Nincs munkaviszonyom, nem vagyok dicsak és nem hordok 120 grammnál könnyebb aranyláncot. A világ egyik legegyszerűbb és legprimitívebb nyelvét beszélem, s rajtam kívül csak a megyénkben félmillióan értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: „kandesz rakló”.
Magyarnak hisznek, ha külföldre megyek és nagyon örülök, hogy a magyar politika összekeveri az igazságszolgáltatást a rasszizmussal. Büszkén gondolok anyámra, mindkét apámra és a tizennégy különböző vezetéknevű féltestvéremre. Nem szeretem a Magyar Gárdát, a rosszul helyszínelő rendőröket és az olaszliszkai sofőröket. Itt élek Európa szívében, mégis azt mondják, nem vagyok idevaló. Enyingen mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk vannak Európa legterrorizálhatóbb magyarjai… Magyarország, én benépesítelek!......"

A bejegyzés trackback címe:

https://vnweb.blog.hu/api/trackback/id/tr901004699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása