IndaFotó képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

my life...

Megosztom azt amit szépnek és jónak találok. Elsősorban kedvenc zenéimet, videóimat, de lesznek itt vicces dolgok és történetek is. G4E

Friss kommentek

Variációk egy témára... 4.rész

2009.03.23. 11:40 | vnweb | Szólj hozzá!

Nincs Suzukim-m, nem vagyok emós és nem hordok magamnál palmtopot. A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem, és rajtam kívül még több ezren értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: Bosch.
A tegnapi ebéd szavatossága megelőzi a születési évemet, és nem örülök, ha az operátorok
összekeverik a TPM-et a BPM-el. Büszkén gondolok a tandíj eltörlőire, a Rocky-ra,E/2-re, a MADre és a kolik klubjaira.
Szeretem a szabadnapot, a cigiszünetet, a 12-es buszt és a vele járó tömeget. Itt gürizek és tanulok Borsod megye szívében, az egyetemisták közül mi vagyunk a császárok, és igenis, nálunk tanulnak a világ legjobb hallgatói. Miskolc, én így szeretlek!

Nincs minőségi piám, nem iszok tejet és vizet is csak a kutya kap. A világ egyik legerősebb és legtöményebb piáját iszom, és rajtam kívül még több millióan értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom, házipálinka. A kocsmába nem előzhet meg senki és nem örülök, hogy ha a pultosok összekeverik a nagy hubit a kis hubival. Büszkén gondolok Cimborára, az asztalira; a Fütyülősre; az Unicumra és a Whiskeyre. Szeretem a reggeli felest, a sört, az inci fincsit rummal. Itt élek a boros pincében, az egy főre jutó alkoholfogyasztásban mi vagyunk a császárok és igen is nálunk élnek a világ legnagyobb alkoholistái! BAZmegye! Én így szeretlek.

Előzmények ITT, ITT és ITT, ja és ITT is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vnweb.blog.hu/api/trackback/id/tr841019901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása